.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!

اولویت سردار شهید طوسی «رزمنده» بودن بود نه «فرمانده» بودن! / فرماندهی که پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!(يادداشت)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد! (ادامه)
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در استان
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: ۷۴۸ داوطلب مازندرانی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نامنویسی کرده بودند که از این تعداد ۳۷۷ نفر معادل بیش از ۵۰ درصد تایید صلاحیت شدند. تایید صلاحیت ۳۷۷ داوطلب انتخابات مجلس در مازندران
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: ۷۴۸ داوطلب مازندرانی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نامنویسی کرده بودند که از این تعداد ۳۷۷ نفر معادل بیش از ۵۰ درصد تایید صلاحیت شدند.(ادامه)
شمال نیوز : اگر موضوع افزایش تصادفات جاده‌ای مورد بررسی دقیق کارشناسان قرار گیرد، روشن خواهد شد یکی از این دلایل، فرسودگی آسفالت و همچنین فقدان علایم هشدار به‌ویژه در مسیرهای فرعی و برون‌شهری است و دلیل دوم آن نیز ایمنی پایین خودرو و احتمالاً دلیل سوم، بی‌احتیاطی یا خطای راننده است      فقط راننده مقصر نیست ! / فرسودگی جاده و ایمنی پایین خودرو را جدی بگیرید
شمال نیوز : اگر موضوع افزایش تصادفات جاده‌ای مورد بررسی دقیق کارشناسان قرار گیرد، روشن خواهد شد یکی از این دلایل، فرسودگی آسفالت و همچنین فقدان علایم هشدار به‌ویژه در مسیرهای فرعی و برون‌شهری است و دلیل دوم آن نیز ایمنی پایین خودرو و احتمالاً دلیل سوم، بی‌احتیاطی یا خطای راننده است (ادامه)
آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران برای شرکت در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کردند. 

ثبت نام آیت الله محمدی لائینی برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری
آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران برای شرکت در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کردند. (ادامه)
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در مازندران
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز: فرماندار ساری با بیان اینکه ساری برای توسعه و پیشرفت نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است، گفت: با هر اداره شهرستانی که در خدمت به مردم کوتاهی کند بدون تعارف برخورد خواهد شد همچنین اسامی افراد به رسانه‌ها اعلام می‌شود. اولتیماتوم فرماندار ساری به ادارات کم کار در مرکز استان
شمال نیوز: فرماندار ساری با بیان اینکه ساری برای توسعه و پیشرفت نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است، گفت: با هر اداره شهرستانی که در خدمت به مردم کوتاهی کند بدون تعارف برخورد خواهد شد همچنین اسامی افراد به رسانه‌ها اعلام می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : محمد علی نوبخت گفت : حضور ما در منطقه دال بر این نیست که زحمات دستگاه یا اشخاصی زیر سوال برود، بنای ما این است با کار جمعی و استفاده از ظرفیت و تمامی پتانسیل ها این دست پروژه ها به بهره برداری برسد. اتمام پروژه های بر زمین مانده با هم افزایی و همدلی انجام خواهد شد
شمال نیوز : محمد علی نوبخت گفت : حضور ما در منطقه دال بر این نیست که زحمات دستگاه یا اشخاصی زیر سوال برود، بنای ما این است با کار جمعی و استفاده از ظرفیت و تمامی پتانسیل ها این دست پروژه ها به بهره برداری برسد. (ادامه)
شمال نیوز : فرماندار ساری با اشاره به اینکه برای موفقیت باید از من سالاری به ماسالاری عبور کنیم، گفت: باید متولیان یاد بگیرند،یک بار هم شده برای میز و صندلی دست‌بوسی و آویزان کسی نشوند، محکم، جدی و قاطع در اجرای مسؤولیت ایفای نقش می‌کنیم. محکم، جدی و قاطع در اجرای مسؤولیت ایفای نقش می‌کنیم / اجازه ندادم هیچ فردی در انتخاب بخشداران و معاونانم دخالتی داشته باشد/ خبرنگاران مظهر ظلم‌ستیزی و حقیقت‌یابی هستند
شمال نیوز : فرماندار ساری با اشاره به اینکه برای موفقیت باید از من سالاری به ماسالاری عبور کنیم، گفت: باید متولیان یاد بگیرند،یک بار هم شده برای میز و صندلی دست‌بوسی و آویزان کسی نشوند، محکم، جدی و قاطع در اجرای مسؤولیت ایفای نقش می‌کنیم.(ادامه)
فعالیت رسمی ستاد انتخابات مرکز مازندران با حضور معاون استاندار مازندران، فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان، اعضای هیئت نظارت آغاز شد. ستاد انتخابات مرکز مازندران رسما فعالیت خود را آغاز کرد
فعالیت رسمی ستاد انتخابات مرکز مازندران با حضور معاون استاندار مازندران، فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان، اعضای هیئت نظارت آغاز شد.(ادامه)
 "مرتضی رمضانی" در آیینی باحضور روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به عنوان فرماندار نکا معرفی شد.

فرماندار جدید نکا معرفی شد
"مرتضی رمضانی" در آیینی باحضور روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به عنوان فرماندار نکا معرفی شد. (ادامه)
شمال نیوز : ممانعت از حضور و اخراج روسای اتحادیه های مرتبط با جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز مرکز استان ، اوج به حرمتی به جامعه بزرگ اصناف و بازار بوده و اصلا قابل قبول نیست . آقای فرماندار ؛ تعلل نکنید ، عذرخواهی کنید !
شمال نیوز : ممانعت از حضور و اخراج روسای اتحادیه های مرتبط با جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز مرکز استان ، اوج به حرمتی به جامعه بزرگ اصناف و بازار بوده و اصلا قابل قبول نیست .(ادامه)
شمال نیوز : داوطلبان بخش دولتی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند تا آخر وقت اداری پنجشنبه ۲۵ خرداد از سمت خود استعفاء دهند.
25 خرداد ( امروز ) ؛ آخرین مهلت استعفای مدیران برای شرکت در انتخابات + نگاهی به استعفاها در مازندران
شمال نیوز : داوطلبان بخش دولتی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند تا آخر وقت اداری پنجشنبه ۲۵ خرداد از سمت خود استعفاء دهند. (ادامه)
جلسه فوق‌العاده شورای شهر ساری با موضوع معارفه شهردار ساری با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در صحن شورای شهر ساری برگزار شد
آیین معارفه شهردار جدید ساری برگزار شد
جلسه فوق‌العاده شورای شهر ساری با موضوع معارفه شهردار ساری با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در صحن شورای شهر ساری برگزار شد (ادامه)
میدان میوه و تره بار قدیم مرکز مازندران رسما به کار خود پایان داد و حجره داران باید به پایانه جدید نقل مکان کنند. بسته شدن میدان میوه و تره بار قدیم ساری برای همیشه
میدان میوه و تره بار قدیم مرکز مازندران رسما به کار خود پایان داد و حجره داران باید به پایانه جدید نقل مکان کنند.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانداری آمل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد برگزاری کنسرت‌های موسیقی به دلیل ماه مبارک رمضان به ایام دیگری موکول شد. دلیل لغو کنسرت‌ها در آمل مشخص شد
شمال نیوز : فرمانداری آمل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد برگزاری کنسرت‌های موسیقی به دلیل ماه مبارک رمضان به ایام دیگری موکول شد.(ادامه)
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از احداث مسیر دسترسی جدید به دریا در فرح‌آباد خبر داد. احداث مسیر دسترسی جدید به دریا در فرح‌آباد
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از احداث مسیر دسترسی جدید به دریا در فرح‌آباد خبر داد.(ادامه)
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران (ادامه)
مسیر و زمان راهپیمایی  یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد.
اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مازندران + سخنرانان
مسیر و زمان راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد. (ادامه)
بهزیستی مازندران در خصوص اخبار منتشر شده درباره وجود یک گدا با دو کارمند و درآمد ماهانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی گدا‌ها در ساری جوابیه داد. ماجرای گدایی که گفتند دو کارمند دارد
بهزیستی مازندران در خصوص اخبار منتشر شده درباره وجود یک گدا با دو کارمند و درآمد ماهانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی گدا‌ها در ساری جوابیه داد.(ادامه)
در این مطلب از چند متکدی خبرساز با درآمد‌های نجومی و شیوه‌های عجیب‌شان خواهیم گفت. عجیب‌ترین شیوه‌های گدایی با درآمد‌های نجومی
در این مطلب از چند متکدی خبرساز با درآمد‌های نجومی و شیوه‌های عجیب‌شان خواهیم گفت.(ادامه)
شمال نیوز:  زلزله ای به مقیاس ۴/۲ ریشتر ساری، قائم‌شهر، بابل و برخی مناطق شرقی استان مانند بهشهر و نکا را لرزاند.




زلزله ۴/۲ ریشتری مازندران را لرزاند / اخبار تکمیلی
شمال نیوز: زلزله ای به مقیاس ۴/۲ ریشتر ساری، قائم‌شهر، بابل و برخی مناطق شرقی استان مانند بهشهر و نکا را لرزاند. (ادامه)
 با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور و افراد حوزه انتخابیه نمایندگان مجلس را بانوان تشکیل می‌دهند ضروری است لایحه حمایت از کرامت زنان در مجلس تصویب شود.

اجرای ۲۲۴ برنامه در هفته زن مازندران/ لایحه حمایت از کرامت زنان در مجلس تصویب شود
با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور و افراد حوزه انتخابیه نمایندگان مجلس را بانوان تشکیل می‌دهند ضروری است لایحه حمایت از کرامت زنان در مجلس تصویب شود. (ادامه)
سیدمحمود حسینی‌پور عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی جوانان ایران در سایه فرهنگ ایثار و شهادت، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ کشیدند و اکنون کسی جرئت نمی‌کند به میهن ما چپ نگاه کند. شهدا کاری کردند که دشمن جرئت نگاه چپ به کشورمان را ندارد
سیدمحمود حسینی‌پور عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی جوانان ایران در سایه فرهنگ ایثار و شهادت، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ کشیدند و اکنون کسی جرئت نمی‌کند به میهن ما چپ نگاه کند.(ادامه)
فرماندار ساری با بیان اینکه از نردبان بی اخلاقی سیاسی نمی توان به سعادت، توسعه و عاقبت بخیری رسید، گفت: میز کارِ مدیر جهادی و مردمی میدان عمل است و تفکر جهادی و انقلابی عامل سازندگی، زایش، پویش و پایندگی نظام اسلامی است.

تجلیل از دو دانش آموز نخبه ساروی در جلسه شورای اداری شهرستان
فرماندار ساری با بیان اینکه از نردبان بی اخلاقی سیاسی نمی توان به سعادت، توسعه و عاقبت بخیری رسید، گفت: میز کارِ مدیر جهادی و مردمی میدان عمل است و تفکر جهادی و انقلابی عامل سازندگی، زایش، پویش و پایندگی نظام اسلامی است. (ادامه)
ساری- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: پیکر شهید محسن اسماعیلی که سال ها به عنوان شهید گمنام در قائمشهر تدفین شده است با درخواست خانواده به اصفهان منتقل می شود. پیکر مطهر یک شهید والامقام از قائمشهر به اصفهان منتقل می شود
ساری- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: پیکر شهید محسن اسماعیلی که سال ها به عنوان شهید گمنام در قائمشهر تدفین شده است با درخواست خانواده به اصفهان منتقل می شود.(ادامه)
استاندار مازندران گفت: صدور مجوزهای سرمایه گذاری در استان با راه اندازی پنجره واحد با همراهی دستگاه های اجرایی به یک ماه کاهش یافت. صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در مازندران به یک ماه کاهش یافت
استاندار مازندران گفت: صدور مجوزهای سرمایه گذاری در استان با راه اندازی پنجره واحد با همراهی دستگاه های اجرایی به یک ماه کاهش یافت. (ادامه)
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس با بیان این که اعتقاد به یکپارچگی مازندران تا زمانی است که مبتنی بر عدالت باشد، خاطرنشان کرد: اگر قرار نیست عدالتی باشد، یکپارچگی مازندران موضوعیت ندارد.

برخی با فرافکنی‌ها و ایجاد پروپگاندای رسانه‌ای می‌خواهند با ایجاد نفاق و شکاف اذهان را مشوش کنند / اعتقاد به یکپارچگی مازندران مبتنی بر عدالت داریم و اگر عدالتی نباشد موضوعیت ندارد/ افق دید مدیران ارشد استان بسیار کم و قامتشان کوتاه است / فقط یک درصد مرکبات فروخته شد !
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس با بیان این که اعتقاد به یکپارچگی مازندران تا زمانی است که مبتنی بر عدالت باشد، خاطرنشان کرد: اگر قرار نیست عدالتی باشد، یکپارچگی مازندران موضوعیت ندارد. (ادامه)
هشدار فرماندار ساری به کسانی که سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهند
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 23 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.